Най-престижният форум на комуникационната индустрия в България - ФАРА (Фестивал на Българската Асоциация на Комуникационните Агенции) ще отбележи своето двадесет и четвърто издание от 6 до 8 юни 2024 г. За втора поредна година фестивалът ще се проведе в Международен конгресен център Бургас и ще представи динамична програма с лекционна и конкурсна част.
Фестивалът за креативност в комуникациите тази година ще представи традиционната конкурсна програма, както и вдъхновяващо съдържание за професионалистите в бранша и за студентите – новите надежди в сектора.
Комуникационните агенции могат да вземат участие в Медийния и Творческия конкурси на ФАРА 2024 с рекламни форми и комуникационни кампании, създадени в периода 1 януари 2023 - 18 април 2024 г.
Творческият конкурс предизвиква комуникационните агенции да подават заявки в разширена категория „Креативно използване на медия“ с подкатегория „Креативно използване на дигитални и социални канали“.
За участие в категория „Бранд идентичност“ ще се допускат заявки, представящи цялостни концепции за изграждане на марка, с елементи създадени след 1 януари 2022 г. с активно прилагане към 18 април 2024 г.
Медийният конкурс кани за участие комуникационните агенции, които създават и реализират медийни стратегии на кампании, закупувайки рекламните форми в медийните канали.
Новостите в конкурса са ориентирани в представянето на категория „Положителна промяна – търговски марки“ в раздел „Медийна кампания“. Съгласно регламента, в категорията ще се оценяват и награждават медийни кампании за търговски марки и компании, които насърчават „по-доброто“ посредством маркетингови комуникации.
Организаторите на конкурса представят още една нова категория - „Използване на инфлуенсър маркетинг“ в раздел „Канали – Творчески подход и иновации в конкретен канал“.
През 2023 г. ФАРА представи ново лого и графична идентичност, олицетворяваща искрата на най-значимия момент в творческия процес – раждането на нова идея. Най-утвърденият форум на най-креативната индустрия продължава своята трансформация от фестивал на рекламата към фестивал на креативността.
Повече информация за правила, категории и такси за участие – ТУК .