Най-престижният форум на креативната индустрия в България – ФАРА, ще отбележи своята 25-а годишнина между 5 и 7 юни в Международен конгресен център в гр. Бургас(ICCB). Професионалисти от комуникационни агенции, компании-рекламодатели, медии отново ще се съберат на едно място, за да представят своята работа, да обменят опит и идеи, и да вдъхновят бъдещите специалисти в индустрията. Жури, съставено от доказани експерти в бранша, ще отличи най-успешни рекламни форми и кампании, участващи в конкурсната програма.
Тазгодишното издание на Фестивала идва под мотото „Раждат се звезди“. С посланието организаторите целят да насочат прожекторите не само към вече успелите членове на индустрията, но и към младите звезди - бъдещите лидери на рекламната сцена.
Фестивалът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), която е официален и изключителен представител на „International Festival of Creativity”, обединяващ фестивалите Cannes Lions, Eurobest, Dubai Lynx и Spikes Asia.БАКА организира в България с лиценз наградите за ефективност на маркетинговите комуникации Effie Awards. БАКА е член на Art Directors Club of Europe, а с това ФАРА е част от системата на конкурси, чийто победители се допускат до участие в ADCE Awards.
Двадесет и петото издание на Фестивала се осъществява благодарение на силната подкрепа от Нова Броадкастинг Груп , Нетинфо,както и с партньорството на Община Бургас.
В лекционната програма на ФАРА през годините са присъствали световноизвестни личности, като Oliviero Toskani, Dave Trott, Hamish McRae, Steve Henry, Oscar Farinetti, Yonathan Dominitz, Jorg Riommi, както и професионалисти – българи с постижения на международно ниво – Антоанета Мечанова, проф. Богдан Драгански, Димитър Караниколов, Александър Калчев и други.
Конкурсната програма е отворена за участие на комуникационни агенции, които се състезават в редица категории на Творческия и Медийния конкурси към ФАРА. Агенцията, събрала най-много точки в Творческия конкурс, получава отличието „Творческа агенция на годината“. Отличието „Медийна агенция на годината“ се връчва на агенцията, събрала най-много точки в Медийния конкурс. ФАРА отличава и рекламодателите, като връчва специалната награда „Рекламодател на годината“ на компанията, събрала най-много точки от всички категории в Творческия и Медийния конкурси.